<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD><FONT face=Arial><FONT size=2>
<BODY>
<DIV>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 26pt; TEXT-TRANSFORM: uppercase; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">W 
drodze... </SPAN></B><FONT face=Tahoma><FONT size=3><SPAN 
style="FONT-STYLE: normal">Inne sztuki a film</SPAN><EM><SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>-&nbsp; </EM><SPAN 
style="FONT-STYLE: normal">cykl filmów o szwajcarskiej sztuce i 
artystach<?xml:namespace prefix = o ns = 
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman">Przegląd przygotowany we współpracy z SWISS Films i 
Fundacją ProHelvetia<o:p></o:p></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">20-25. 06 <STRONG>Peter Liechti &#8211; 
retrospektywa<o:p></o:p></STRONG></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US"><FONT 
size=2><FONT face=Arial>26. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>czw.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>godz. 20.00 Andrea Staka, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Yugodivas</I></B> (2000, 
60&#8217;)<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US"><FONT 
size=2><FONT face=Arial>27. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>pt.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>godz. 20.00 Edith Jud, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Dieter Roth</I></B> (2003, 
118&#8217;)<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US"><FONT 
size=2><FONT face=Arial>28. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>sob.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>godz. 20.00 Petter Mettler, <FONT color=#008080><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Gambling Gods and LSD</I></B> </FONT>(2002, 
180&#8217;)<B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE"><FONT 
size=2><FONT face=Arial>29. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>niedz.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>godz. 20.00 Alfredo Knuchel, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Halleluja, der Herr ist verrückt</I></B> 
(2004, 87&#8217;)<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE 
style="mso-ansi-language: DE">&nbsp;</SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE 
style="mso-ansi-language: DE"></SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT 
size=2><FONT face=Arial>Cykl filmów o szwajcarskiej sztuce i artystach 
towarzyszy Międzynarodowym Targom Książki w Warszawie, których gościem honorowym 
jest w tym roku Szwajcaria. Z Warszawy pojedzie do Krakowa (w ramach<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>krakowskiego festiwalu filmowego) i 
Gdańska (CSW Łaźnia).<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Filmy 
prezentowane w przeglądzie składają się z dwóch części: część pierwsza to <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal">retrospektywa Petera Liechtiego</B>, 
reżysera, którego można określić mianem artysty-dokumentalisty innych artystów. 
Będzie on <FONT color=#ff0000>gościem przeglądu</FONT>. </SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">20 
maja o godz. 19.00 na jego otwarcie jeden z bohaterów jego filmu, muzyk <FONT 
color=#ff0000><STRONG>Norbert Möslang</STRONG></FONT> zaprezentuje również 
performance. </SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT 
color=#008000><STRONG>Po otwarciu zapraszamy wszystkich widzów na 
poczęstunek.<o:p></o:p></STRONG></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>Twórczość <SPAN 
style="mso-bidi-font-weight: bold">Liechtiego</SPAN> stanowi punkt wyjścia do 
proponowanej dyskusji o filmie i innych sztukach oraz ich dokumentowaniu. Część 
druga prezentuje <B style="mso-bidi-font-weight: normal">filmy o 
artystach.</B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><STRONG></STRONG></SPAN>&nbsp;</P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"></SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">&nbsp;&nbsp;Na 
retrospektywę Petera Liechtiego składa się z 6 programów, prezentowanych od 20 &#8211; 
25 maja o godz. 20.00 z wyjątkiem wtorku o godz. 21.00: <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">20. 05 
pt., godz. 19.00 Inauguracja. </SPAN><SPAN lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE">Performance 
Norberta Moeslanga. Peter Liechti, Program I:<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE">Senkrech-waagrecht 
(1985, 8&#8217;); Ausflug ins Gebirge (1986, 33&#8217;); Kick that Habit (1989, 
45&#8217;)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">21. 
05 sob.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>godz. 20.00 Peter Liechti, Program II:<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp; </SPAN>Hans im Glück (2003, 
88&#8217;)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">22. 
05 niedz.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>godz. 20.00 Peter Liechti, Program III: Namibia Crossings (2004, 
92&#8217;)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 72pt; TEXT-INDENT: -72pt"><SPAN 
lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">23. 
05 pon. <SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp; </SPAN>godz. 20.00 Peter 
Liechti, Program IV: Marthas Garten (1997, 89&#8217;)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 72pt; TEXT-INDENT: -72pt"><SPAN 
lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">24. 
05 wt.<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN></SPAN><SPAN lang=FR 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: FR">godz. 
21.00 </SPAN><SPAN lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">Peter 
Liechti, Program V: </SPAN><SPAN lang=FR 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: FR">Tauwetter 
(1987, 8&#8217;)&nbsp;; Théâtre de l&#8217;Espérance (1987, 19&#8217;)&nbsp;; Grimsel (1990, 
50&#8217;)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=FR 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: FR">25. 
05 śr.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>godz. 20.00 Peter Liechti, Program VI Signers Koffer (1996, 80&#8217;)<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp; </SPAN><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE"><SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN></SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Reżyser 
ten nigdy nie poprzestał na &#8222;filmowaniu&#8221; sztuki i artystów &#8211; każdemu ze swoich 
filmów nadał osobiste piętno. Już w jego wczesnych krótkich filmach wśród 
alpejskich pejzaży pojawiają się instalacje Romana Signera. W filmie <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Tauwetter </I></B>umocowane na wyciągu 
narciarskim wiadra w syzyfowej pracy przewożą w górę i w dół wodę; tę pozornie 
bezcelową wędrówkę kończy wystrzał z pistoletu. Podobnie <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Ausflug ins Gebirge</I> </B>i <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Grimsel</I> </B>dokumentują wyprawy ich 
twórcy w góry. Peter Liechti jest mistrzem w łączeniu dźwięku i obrazu &#8211; 
świadczy o tym już jego pierwsza produkcja, <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Senkrecht / Waagrecht</I></B>. Penetracja 
świata dźwięków jest także tematem następnego filmu Liechtiego, <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I style="mso-bidi-font-style: normal">Kick 
That Habit</I></B>: to subtelny opis twórczej przestrzeni dwóch muzyków, 
Norberta Möslanga i Andy&#8217;ego Guhla. Również tutaj Liechti porusza się na 
peryferiach i prowokuje pytanie: czy reżyser kreuje muzyków, czy też może samego 
siebie? W <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Théâtre de l&#8217;Espérance</I> </B>Liechti 
wchodzi na scenę polityczną: na film składają się ujęcia telewizyjne z wystąpień 
czołowych polityków Wschodu i Zachodu; to satyryczny rzut oka dokumentalisty na 
wielki teatr świata. Filmem <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Marthas Garten</I> </B>Liechti jakby 
zdradzał siebie samego. Przedmiotem dzieła nie jest już jego otoczenie; 
niespodziewanie mamy tu do czynienia z klasycznym kinem opowieści. Niesamowitą 
historię młodego mężczyzny, coraz bardziej tracącego poczucie rzeczywistości, 
Liechti zamyka w niezwykłych czarno-białych obrazach.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Konfrontacja 
ze sztuką stanowi tylko jeden z wymiarów dzieła Liechtiego; drugim jest podróż. 
Swoistym &#8222;dziennikiem z podróży&#8221; jest film <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I style="mso-bidi-font-style: normal">Hans 
im Glück</I></B>; o podróży, ale również o muzyce, opowiada także jego najnowszy 
obraz, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Namibia Crossing</I></B>, dokumentujący 
tournée Hambana Sound Company<I style="mso-bidi-font-style: normal"> </I>po 
Namibii. Na zespół składają się muzycy z Afryki, Szwajcarii i Rosji, a ich 
wspólne koncertowanie jest zarówno eksperymentem, jak i odkrywaniem granic 
własnej tolerancji.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Temat 
podróży powraca w kolejnym filmie Petera Liechtiego, <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Walizka Signera</I></B>, w którym reżyser i 
artysta wybierają się we wspólną podróż po Europie, dokumentując przebytą drogę 
każdy na swój sposób, przy pomocy własnych, niepowtarzalnych środków 
artystycznych.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: PL">Druga 
część pokazów (25-29. 06) obejmuje <B style="mso-bidi-font-weight: normal">filmy 
o artystach. </B><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Mają 
one wypełnić lukę pomiędzy filmem i pozostałymi sztukami; w jej ramach 
prezentowane będą przede wszystkim portrety artystów. <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Yugodivas</I> </B>Andrei Staki to film o 
pięciu artystkach z Jugosławii, które przed laty wyemigrowały do Nowego Jorku i 
tam wspominają nieistniejącą już ojczyznę. Obraz <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Dieter Roth</I> </B>Edith Jud to opowieść o 
symbiozie sztuki i osobowości artysty. W filmie <B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Gambling, Gods and LSD</I> </B>Peter Mettler 
wędruje przez Kanadę, Szwajcarię i Indie, szukając odpowiedzi na pytanie, po co 
żyjemy, jaki jest świat i gdzie jest niebo. </SPAN><SPAN lang=DE 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">Ostatni 
film &#8211; <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">Halleluja! Der Herr ist verrückt! 
</I></B></SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Alfreda 
Knuchla &#8211; przedstawia ludzi zamkniętych we własnych, wewnętrznych światach, 
szukających wyjścia poprzez sztukę.</SPAN><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT 
size=3>&nbsp;<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: PL"><FONT 
face="Times New Roman">__________________________________________________________________________________<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: PL"><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: PL"><FONT 
face="Times New Roman">Bilety w cenie 6 zł. do nabycia w kasie na pół godziny 
przed seansem. Ilość miejsc ograniczona. Miejsca nienumerowane. Rezerwacje pod 
numerem 628 12 71-3 wew. 135 do odbioru najpóźniej 20 min. przed seansem. 
Informacje wew. 135 lub 160. Stałe informacje o programie na stronach: 
http://<U>csw.art.pl/kino_lab</U><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><o:p></o:p></I></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><FONT size=3>&nbsp;<o:p></o:p></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><FONT size=3>&nbsp;<o:p></o:p></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT 
size=3>&nbsp;<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;<o:p></o:p></FONT></FONT></P></DIV></BODY></HTML></FONT></FONT>