<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD><FONT face=Arial><FONT size=2>
<BODY>
<DIV>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN
style="FONT-SIZE: 26pt; TEXT-TRANSFORM: uppercase; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">W
drodze... </SPAN></B><FONT face=Tahoma><FONT size=3><SPAN
style="FONT-STYLE: normal">Inne sztuki a film</SPAN><EM><SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>- </EM><SPAN
style="FONT-STYLE: normal">cykl filmów o szwajcarskiej sztuce i
artystach<?xml:namespace prefix = o ns =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT size=3><FONT
face="Times New Roman">Przegląd przygotowany we współpracy z SWISS Films i
Fundacją ProHelvetia<o:p></o:p></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">20-25. 06 <STRONG>Peter Liechti –
retrospektywa<o:p></o:p></STRONG></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US"><FONT
size=2><FONT face=Arial>26. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>czw.<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>godz. 20.00 Andrea Staka, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Yugodivas</I></B> (2000,
60’)<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US"><FONT
size=2><FONT face=Arial>27. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>pt.<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>godz. 20.00 Edith Jud, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Dieter Roth</I></B> (2003,
118’)<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US"><FONT
size=2><FONT face=Arial>28. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>sob.<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>godz. 20.00 Petter Mettler, <FONT color=#008080><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Gambling Gods and LSD</I></B> </FONT>(2002,
180’)<B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE"><FONT
size=2><FONT face=Arial>29. 05<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>niedz.<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>godz. 20.00 Alfredo Knuchel, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Halleluja, der Herr ist verrückt</I></B>
(2004, 87’)<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE
style="mso-ansi-language: DE"> </SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE
style="mso-ansi-language: DE"></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT
size=2><FONT face=Arial>Cykl filmów o szwajcarskiej sztuce i artystach
towarzyszy Międzynarodowym Targom Książki w Warszawie, których gościem honorowym
jest w tym roku Szwajcaria. Z Warszawy pojedzie do Krakowa (w ramach<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>krakowskiego festiwalu filmowego) i
Gdańska (CSW Łaźnia).<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Filmy
prezentowane w przeglądzie składają się z dwóch części: część pierwsza to <B
style="mso-bidi-font-weight: normal">retrospektywa Petera Liechtiego</B>,
reżysera, którego można określić mianem artysty-dokumentalisty innych artystów.
Będzie on <FONT color=#ff0000>gościem przeglądu</FONT>. </SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">20
maja o godz. 19.00 na jego otwarcie jeden z bohaterów jego filmu, muzyk <FONT
color=#ff0000><STRONG>Norbert Möslang</STRONG></FONT> zaprezentuje również
performance. </SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT
color=#008000><STRONG>Po otwarciu zapraszamy wszystkich widzów na
poczęstunek.<o:p></o:p></STRONG></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>Twórczość <SPAN
style="mso-bidi-font-weight: bold">Liechtiego</SPAN> stanowi punkt wyjścia do
proponowanej dyskusji o filmie i innych sztukach oraz ich dokumentowaniu. Część
druga prezentuje <B style="mso-bidi-font-weight: normal">filmy o
artystach.</B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><STRONG></STRONG></SPAN> </P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"> Na
retrospektywę Petera Liechtiego składa się z 6 programów, prezentowanych od 20 –
25 maja o godz. 20.00 z wyjątkiem wtorku o godz. 21.00: <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">20. 05
pt., godz. 19.00 Inauguracja. </SPAN><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE">Performance
Norberta Moeslanga. Peter Liechti, Program I:<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE">Senkrech-waagrecht
(1985, 8’); Ausflug ins Gebirge (1986, 33’); Kick that Habit (1989,
45’)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">21.
05 sob.<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>godz. 20.00 Peter Liechti, Program II:<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>Hans im Glück (2003,
88’)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">22.
05 niedz.<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>godz. 20.00 Peter Liechti, Program III: Namibia Crossings (2004,
92’)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 72pt; TEXT-INDENT: -72pt"><SPAN
lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">23.
05 pon. <SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz. 20.00 Peter
Liechti, Program IV: Marthas Garten (1997, 89’)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 72pt; TEXT-INDENT: -72pt"><SPAN
lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">24.
05 wt.<SPAN style="mso-tab-count: 1">
</SPAN></SPAN><SPAN lang=FR
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: FR">godz.
21.00 </SPAN><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">Peter
Liechti, Program V: </SPAN><SPAN lang=FR
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: FR">Tauwetter
(1987, 8’) ; Théâtre de l’Espérance (1987, 19’) ; Grimsel (1990,
50’)<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=FR
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: FR">25.
05 śr.<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>godz. 20.00 Peter Liechti, Program VI Signers Koffer (1996, 80’)<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE"><SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Reżyser
ten nigdy nie poprzestał na „filmowaniu” sztuki i artystów – każdemu ze swoich
filmów nadał osobiste piętno. Już w jego wczesnych krótkich filmach wśród
alpejskich pejzaży pojawiają się instalacje Romana Signera. W filmie <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Tauwetter </I></B>umocowane na wyciągu
narciarskim wiadra w syzyfowej pracy przewożą w górę i w dół wodę; tę pozornie
bezcelową wędrówkę kończy wystrzał z pistoletu. Podobnie <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Ausflug ins Gebirge</I> </B>i <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Grimsel</I> </B>dokumentują wyprawy ich
twórcy w góry. Peter Liechti jest mistrzem w łączeniu dźwięku i obrazu –
świadczy o tym już jego pierwsza produkcja, <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Senkrecht / Waagrecht</I></B>. Penetracja
świata dźwięków jest także tematem następnego filmu Liechtiego, <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I style="mso-bidi-font-style: normal">Kick
That Habit</I></B>: to subtelny opis twórczej przestrzeni dwóch muzyków,
Norberta Möslanga i Andy’ego Guhla. Również tutaj Liechti porusza się na
peryferiach i prowokuje pytanie: czy reżyser kreuje muzyków, czy też może samego
siebie? W <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Théâtre de l’Espérance</I> </B>Liechti
wchodzi na scenę polityczną: na film składają się ujęcia telewizyjne z wystąpień
czołowych polityków Wschodu i Zachodu; to satyryczny rzut oka dokumentalisty na
wielki teatr świata. Filmem <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Marthas Garten</I> </B>Liechti jakby
zdradzał siebie samego. Przedmiotem dzieła nie jest już jego otoczenie;
niespodziewanie mamy tu do czynienia z klasycznym kinem opowieści. Niesamowitą
historię młodego mężczyzny, coraz bardziej tracącego poczucie rzeczywistości,
Liechti zamyka w niezwykłych czarno-białych obrazach.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Konfrontacja
ze sztuką stanowi tylko jeden z wymiarów dzieła Liechtiego; drugim jest podróż.
Swoistym „dziennikiem z podróży” jest film <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I style="mso-bidi-font-style: normal">Hans
im Glück</I></B>; o podróży, ale również o muzyce, opowiada także jego najnowszy
obraz, <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Namibia Crossing</I></B>, dokumentujący
tournée Hambana Sound Company<I style="mso-bidi-font-style: normal"> </I>po
Namibii. Na zespół składają się muzycy z Afryki, Szwajcarii i Rosji, a ich
wspólne koncertowanie jest zarówno eksperymentem, jak i odkrywaniem granic
własnej tolerancji.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Temat
podróży powraca w kolejnym filmie Petera Liechtiego, <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Walizka Signera</I></B>, w którym reżyser i
artysta wybierają się we wspólną podróż po Europie, dokumentując przebytą drogę
każdy na swój sposób, przy pomocy własnych, niepowtarzalnych środków
artystycznych.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"> <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: PL">Druga
część pokazów (25-29. 06) obejmuje <B style="mso-bidi-font-weight: normal">filmy
o artystach. </B><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Mają
one wypełnić lukę pomiędzy filmem i pozostałymi sztukami; w jej ramach
prezentowane będą przede wszystkim portrety artystów. <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Yugodivas</I> </B>Andrei Staki to film o
pięciu artystkach z Jugosławii, które przed laty wyemigrowały do Nowego Jorku i
tam wspominają nieistniejącą już ojczyznę. Obraz <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Dieter Roth</I> </B>Edith Jud to opowieść o
symbiozie sztuki i osobowości artysty. W filmie <B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Gambling, Gods and LSD</I> </B>Peter Mettler
wędruje przez Kanadę, Szwajcarię i Indie, szukając odpowiedzi na pytanie, po co
żyjemy, jaki jest świat i gdzie jest niebo. </SPAN><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: DE">Ostatni
film – <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Halleluja! Der Herr ist verrückt!
</I></B></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'">Alfreda
Knuchla – przedstawia ludzi zamkniętych we własnych, wewnętrznych światach,
szukających wyjścia poprzez sztukę.</SPAN><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT
size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: PL"><FONT
face="Times New Roman">__________________________________________________________________________________<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: PL"><FONT
face="Times New Roman"> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: PL"><FONT
face="Times New Roman">Bilety w cenie 6 zł. do nabycia w kasie na pół godziny
przed seansem. Ilość miejsc ograniczona. Miejsca nienumerowane. Rezerwacje pod
numerem 628 12 71-3 wew. 135 do odbioru najpóźniej 20 min. przed seansem.
Informacje wew. 135 lub 160. Stałe informacje o programie na stronach:
http://<U>csw.art.pl/kino_lab</U><I
style="mso-bidi-font-style: normal"><o:p></o:p></I></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT
face="Times New Roman"><FONT size=3> <o:p></o:p></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT
face="Times New Roman"><FONT size=3> <o:p></o:p></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; mso-pagination: none; tab-stops: 28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"><FONT
size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT size=3><FONT
face="Times New Roman"> <o:p></o:p></FONT></FONT></P></DIV></BODY></HTML></FONT></FONT>