<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Zapraszamy na przegląd najlepszych filmów zeszłego
roku </FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>wg. redakcji Miesiecznika KINO (tzw. Dziesiątka
KINA)</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Filmy pokazujemy w kolejnosci prawie zgodnej z
miejscem w rankingu</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>oraz pomijamy film z pozycji dziesiatej - Władcę
Pierścieni: Powrót Króla z powodów ekonomicznych.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>W nawiasie podajemy miejsce w rankingu
KINA.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Jednocześnie przypominamy o filmie francuskim,
który prezentujemy w tym miesiącu: Daleko/Loin.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">13.
czw.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz. 20.30<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004
(VII): <B><I>Wesele</I></B>, reż. W. Smarzowski, Polska 2004,
109’<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office"
/><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">14.
pt.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz.
18.00<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004
(I): <B><I>Powrót</I></B>, reż. A. Zwiagincew, Rosja 2003,
105’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">15.
sob.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz.
18.00 <SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004 (II):
<B><I>Słoń</I></B>, reż. </SPAN><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE">G.
Van Sant, USA 2003, 81’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE"><SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">godz.
20.00 <SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004 (III):
<B><I>Między słowami</I></B>, reż. S. Coppola, USA/ Jap. 2003,
105’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">16.
niedz.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz. 18.00<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004
(IV): <B><I>Dróżnik</I></B>, reż. </SPAN><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE">T.
McCarthy, USA 2003, 88’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE"><SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">godz.
20.00<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004
(V): <B><I>Mój Nikifor</I></B>, reż. K. Krauze, Polska 2004,
97’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 117pt; TEXT-INDENT: -117pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">17.
pon.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz. 19.00<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004
(VI): <B><I>Trio z Belleville</I></B>, reż. S. Chomet, Fr./ Bel./ Kan./ Wlk.
Bryt. 2003, 85’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm -18pt 0pt 117pt; TEXT-INDENT: -117pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">18.
wt.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz.
19.00 <SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN><B>Francuskie
Rendez-vous</B>: <B><I>Daleko</I></B>/ <B><I>Loin</I></B>, reż. André Téchiné,
Fr./ Hiszp. 2001, 120’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">19.
śr.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz.
19.00<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w
2004 (VIII): <B><I>Miasto Boga</I></B>, reż. </SPAN><SPAN lang=DE
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: DE">F.
Meirelles, Br./ Fr./ USA 2002, 135’<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm -9pt 0pt 117pt; TEXT-INDENT: -117pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">20.
czw.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>godz. 20.30<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>Najlepsze w 2004
(IX): <B><I>Noi Albinoi</I></B>, reż. D. Kari, Duń./ Isl./ Niem./ Wlk. Bryt.
2003, 93’</SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm -9pt 0pt 117pt; TEXT-INDENT: -117pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"></SPAN> </P><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">
<H2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="mso-bidi-font-family: Tahoma"><FONT
size=3>Wtorki, 18, 25. stycznia, godz. 19.00,<o:p></o:p></FONT></SPAN></H2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right"
align=right><FONT size=3><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">-----------------------------------------------------</SPAN></B></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right"
align=right><FONT size=3><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"></SPAN></B></FONT><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN
style="FONT-SIZE: 28pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">LOIN /
Daleko, </SPAN></I></B><SPAN
style="FONT-SIZE: 16pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">reż.
</SPAN><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3>André
Téchiné,<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt -1cm; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: -7.1pt 35.45pt 70.9pt"
align=right><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3>Francja 1979,
95’</FONT></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 16pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">
<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt -1cm; TEXT-INDENT: 1cm; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: -7.1pt 35.45pt 70.9pt"
align=right><FONT size=3><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma">w rolach głównych:
</SPAN><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 7.5pt">Stéphane
Rideau, Lubna Azabal, Mohamed Hamaidi<o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt -1cm; TEXT-INDENT: 1cm; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: -7.1pt 35.45pt 70.9pt"
align=right><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT
size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt -1cm; TEXT-INDENT: 1cm; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: -7.1pt 35.45pt 70.9pt"
align=right><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT
size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><FONT
size=3><B><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma">André Téchiné</SPAN></B><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">, francuski reżyser i krytyk filmowy, znany jest
polskim widzom głównie z „Dzikich trzcin” - dzieła, które zostało uznane przez
krytyków najlepszym filmem Festiwalu Kina Francuskiego w Warszawie w 1995 r.
Reżyser jest absolwentem szkoły filmowej Idhec, ale studiował również filozofię
na Sorbonie. Po raz pierwszy zwrócił na siebie uwagę filmem „Barocco” z<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>Gerardem Depardieu i Isabelle Adjani w
rolach głównych. Później współpracował jeszcze z tak uznanymi aktorkami jak:
Isabelle Hubert, Cetherine Deneuve czy Juliette Binoche, która zresztą po raz
pierwszy pojawiła się w wiodącej roli właśnie u Téchiné, w nagrodzonym w Cannes
za reżyserię „Rendez-vous”. Catherine Deneuve, która u Techine stworzyła
niezapomnianą kreację w „Mojej ulubionej porze roku”, tak wspomina swoją z nim
współpracę: „Niektórzy reżyserzy są bardziej kobiecy od innych - jak choćby
Truffaut czy Téchiné. Oni są, jak wyjątkowy prezent dla każdej
aktorki.”<o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3>Sam Téchiné swoją twórczość komentuje w
zwięzły sposób: „Kino nauczyło mnie kochać życie i lepiej rozumieć ludzi.
Największy wpływ na moją twórczość wywarła tragedia antyczna, Dostojewski i
Faulkner".<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3>W „Daleko”, filmie opowiadającym
historię</FONT></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 7.5pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">
</SPAN><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3>kierowcy ciężarówki -
Serge’a, jego kochanki – Sary oraz ich przyjaciela Saida, można odnaleźć te
wszystkie inspiracje.</FONT></SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 7.5pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">
</SPAN><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3>Téchiné pokazuje trójkę
bohaterów w chwili dla nich przełomowej, gdy w ich życiu ma nastąpić<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>decydująca zmiana. Sięga przy tym
głęboko, w obszar ich skrywanych marzeń, lęków i fobii a wszystko to umieszcza w
niesamowitej scenerii Tangeru - miasta leżącego gdzieś na skraju świata,
uwikłanego w najróżniejsze konflikty, miejsca przenikania się kultur, obyczajów
i języków. „Daleko” opowiada o nadziei, o spotkaniu, o walce o przetrwanie w
obcym świecie.<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<DIV
style="BORDER-RIGHT: medium none; PADDING-RIGHT: 0cm; BORDER-TOP: medium none; PADDING-LEFT: 0cm; PADDING-BOTTOM: 1pt; BORDER-LEFT: medium none; PADDING-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: windowtext 1.5pt solid">
<P class=MsoNormal
style="BORDER-RIGHT: medium none; PADDING-RIGHT: 0cm; BORDER-TOP: medium none; PADDING-LEFT: 0cm; PADDING-BOTTOM: 0cm; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; BORDER-LEFT: medium none; PADDING-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: medium none; TEXT-ALIGN: justify; mso-border-bottom-alt: solid windowtext 1.5pt; mso-padding-alt: 0cm 0cm 1.0pt 0cm"><SPAN
style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'"> <o:p></o:p></SPAN></P></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 10pt; FONT-STYLE: normal">Bilety w cenie
10 zł. do nabycia w kasie na pół godziny przed seansem. Ilość miejsc
ograniczona. Miejsca nienumerowane. Rezerwacje pod numerem 628 12 71-3 wew. 135
do odbioru najpóźniej 20 min. przed seansem. Informacje wew. 135 lub 160. Stałe
informacje o programie na stronach: </SPAN><SPAN
style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-STYLE: normal"><STRONG>http://<U>csw.art.pl/kino_lab</U><o:p></o:p></STRONG></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><FONT size=3> <o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm -9pt 0pt 117pt; TEXT-INDENT: -117pt; tab-stops: 54.0pt 117.0pt 126.0pt"><o:p></o:p></SPAN> </P></DIV></BODY></HTML>