<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19046">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Tochę mi opadają ręce, ale może fachowe siły 
doradzą co mogę zrobić w opisanej sytuacji. </FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>BPH nie realizuje orzeczeń Arbitra Bankowego.<BR><BR>W skrócie moja 
historia:<BR><BR>BPH nie wykonał polcecnia zapłaty w celu spłaty zadłużenia 
mojej karty <BR>kredytowej.<BR>Następnie naliczył mi karę i odsetki za brak 
spłaty w terminie.<BR>Wielokrotnie zgłaszałem reklamacje w oddziale i na 
infolinii. Przez kilka <BR>miesięcy żadnej reakcji.<BR>Wreszcie zamknąłem konta 
i kartę w BPH i przekazałem sprawę do Arbitra.<BR>Po tej akcji BPH przesłał mi 
przelewem zwrot kary, każac mi zapłacić za przelew. <BR>Nie 
odebrałem.<BR>Arbiter orzekł, że Bank ma mi oddać karę, odsetki, udokumentowane 
koszty i <BR>opłatę za Arbitra. Bank miał na to 14 dni.<BR>Po przekroczeniu 
wszelkich terminów na moim koncie znalazł się zwrot kary. Bez <BR>dodatkowych 
kosztów.<BR>Zadzwoniłem do banku - otrzymałem propozycję złożenia reklamacji. 
Odmówiłem, bo <BR>te zupełnie nie działają. Dodatkowo, mimo mojego żądania 
usunięcia moich danych <BR>osobowych bank do identyfikacji wykorzystał nazwisko 
panieńskie mojej mamy. Na <BR>moje pytanie jak długo od zamknięcia rachunku 
przechowuja moje dane osobowe <BR>otrzymałem od dwóch osób odpowiedź, że mogę je 
zastrzec na piśmie . Tyle że ja <BR>to już zrobiłem!<BR><BR>Czy BPH jest 
bankiem? W każdym razie nie zachowuje się jak bank i odradzam <BR>jakichkolwiek 
z nim kontaktów. Na każdy problem odpowiedzią jest "proszę złożyć 
<BR>reklamację", a te giną jak w czarnej 
dziurze.<BR><BR>pozdrawiam<BR><BR>Michał<BR></DIV></BODY></HTML>