ďťż<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19046">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>TochÄ mi opadajÄ
rÄce, ale moĹźe fachowe siĹy
doradzÄ
co mogÄ zrobiÄ w opisanej sytuacji. </FONT></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>BPH nie realizuje orzeczeĹ Arbitra Bankowego.<BR><BR>W skrĂłcie moja
historia:<BR><BR>BPH nie wykonaĹ polcecnia zapĹaty w celu spĹaty zadĹuĹźenia
mojej karty <BR>kredytowej.<BR>NastÄpnie naliczyĹ mi karÄ i odsetki za brak
spĹaty w terminie.<BR>Wielokrotnie zgĹaszaĹem reklamacje w oddziale i na
infolinii. Przez kilka <BR>miesiÄcy Ĺźadnej reakcji.<BR>Wreszcie zamknÄ
Ĺem konta
i kartÄ w BPH i przekazaĹem sprawÄ do Arbitra.<BR>Po tej akcji BPH przesĹaĹ mi
przelewem zwrot kary, kaĹźac mi zapĹaciÄ za przelew. <BR>Nie
odebraĹem.<BR>Arbiter orzekĹ, Ĺźe Bank ma mi oddaÄ karÄ, odsetki, udokumentowane
koszty i <BR>opĹatÄ za Arbitra. Bank miaĹ na to 14 dni.<BR>Po przekroczeniu
wszelkich terminĂłw na moim koncie znalazĹ siÄ zwrot kary. Bez <BR>dodatkowych
kosztĂłw.<BR>ZadzwoniĹem do banku - otrzymaĹem propozycjÄ zĹoĹźenia reklamacji.
OdmĂłwiĹem, bo <BR>te zupeĹnie nie dziaĹajÄ
. Dodatkowo, mimo mojego ĹźÄ
dania
usuniÄcia moich danych <BR>osobowych bank do identyfikacji wykorzystaĹ nazwisko
panieĹskie mojej mamy. Na <BR>moje pytanie jak dĹugo od zamkniÄcia rachunku
przechowuja moje dane osobowe <BR>otrzymaĹem od dwĂłch osĂłb odpowiedĹş, Ĺźe mogÄ je
zastrzec na piĹmie . Tyle Ĺźe ja <BR>to juĹź zrobiĹem!<BR><BR>Czy BPH jest
bankiem? W kaĹźdym razie nie zachowuje siÄ jak bank i odradzam <BR>jakichkolwiek
z nim kontaktĂłw. Na kaĹźdy problem odpowiedziÄ
jest "proszÄ zĹoĹźyÄ
<BR>reklamacjÄ", a te ginÄ
jak w czarnej
dziurze.<BR><BR>pozdrawiam<BR><BR>MichaĹ<BR></DIV></BODY></HTML>