<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2802" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Kilka dni temu bank zablokował mi kartę. Stało się
to (jak się domyslam) z powodu kilku nietypowych transakcji, jakich okonałem w
ostatnich dniach, które spowodowały wapadnięcie mojej karty z profilu
standardowego.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>O zablokowaniu dowiedziałem się oczywiście nie
przez telefon, SMS czy e-mail lub wiadomość na personalnej stronie internetowej,
lecz od merczanta, gdzie płaciłem kartą i kiedy centrum autoryzacji
uniemożliwiło transakcję. Zablokowanie jest definitywne, w niezbyt odległej
przyszłości zostanie wydana nowa karta.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Pytania do kolegów bankowców:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>1. czy tak robia wszystkie banki, czy tylko mój
żubr/pingwin?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>2. czy nie istnieją "miękciejsze" sposoby ochrony
klienta przed fraudami (np. telefon z pytaniem czy wszystko jest
ok.)?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>3. (tylko do pracowników ww banku) czy strona
personalna pekao24 służy wyłącznie do promowania najdroższych w Europie
kredytów?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Być może, wykazana przez bank nadopiekuńczość
skłoni mnie do lepszego wyboru banku - o ile taki jest możliwy.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>ST</FONT></DIV></BODY></HTML>