[Karty] VE Inteligo a Paypal

Grzegorz Podsiadło karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 22 Sep 2005 14:16:28 +0200

Witam,

miałem sobie dopiętą VE z Inteligo do Paypal-a. Jako że karta miała
przyjemność być ważna tylko do końca lipca jak Inteligo przysłało nową
dopiąłem do Paypala nową (z nowym numerem). Jeszcze przedwczoraj
działało, wczoraj już nie. Komunikat głosił: "dodaj mastercard, amex
lub discover, bo za mały sending limit". Udało mi się dobić dodzwonić
do nich, i koleś powiedział że wynika to z regulacji Visy - że nie
mogą potwierdzić innej Visy drugi raz - więc muszę dopiąć MC/amex/discover
A visa zacznie działać za nie wiadomo ile - kilka miesięcy.
Ktoś wie o co chodzi ?

--
empeg